kaver-3

Pismo Dilanu Dogu

Dragi gospodine Dilane Dog, mi se ne poznajemo, barem ne lično, ali već dugo Vas posmatram. Kada sam to počeo da radim, u mom životu je započeo period kada naivnost ustupa mesto otkrivanju onih pitanja koja obično ostaju bez odgovora. Sva ta pitanja već su postala suština Vašeg življenja, pa zato možete pretpostaviti otkud ta siln...

Nastavi sa čitanjem

frisenda-31

INTERVJU: Paskvale Frizenda

Veliki talenat i velika skromnost: jednostavna ali efikasna mešavina kojom se Paskvale Frizenda predstavlja čitaocima. Dok njegovo mastilo stvara živopisne likove i scene, uvek isklesane u gotovo „maničnom” realizmu, on kao da nestaje iza svoje urođene rezervisanosti. Iz tog vela, međutim, tinja bogat i buran univerzum mašte, nadahnu...

Nastavi sa čitanjem

kaver-1

Šta sve možeš kad se prezivaš Misterija

Želim da se moj serijski junak preziva Misterija. Ma šta lik, želim ja tako da se prezivam. Zašto? Zbog svega što bih tada mogao. A sigurno bih mogao mnogo. Jedino što bih prvo morao da dokažem. Verovatno bi to izgledalo ovako nekako:STRANA 1 SLIKA 1 Beskrajan muzejski prostor, viri deo skeleta dinosaura, na stubu ...

Nastavi sa čitanjem

dd-152-korice

Atlas jedne priče

Kada plovimo morem, neophodni su nam odgovarajući instrumenti i nautičke karte kako se u nepoznatim vodama ne bismo izgubili. Za plovidbu kroz „Mater Dolorosu” isto bi nam tako dobro došla mapa. Jer, koliko god bila zamišljena kao priča koja se može čitati i sasvim zasebno, ona jeste jasno povezana s izvesnim epizodama Dilana Doga ko...

Nastavi sa čitanjem

00-kaver-copy-1

Nezalečeno srce Katalonije

Ulaženje nekog izdavača u „tržište zabave za odrasle” je eufemizam koji se može odnositi samo na sledeće – ili nam olako daješ eros ili nas kukom uvlačiš u tanatos. A Veseli četvrtak, najtiražniji stripski izdavač u Srbiji, jednostavno je izbegao liniju manjeg otpora, tako da njihov prvi album za odrasle ne nudi ni mekšu ni tvrđu ero...

Nastavi sa čitanjem

cover-str_1_tex

Usamljeni pravednik

Ne samo stari već i relativno mladi mediji poput stripa imaju svoju klasiku, rane tvorevine prožete inicijalnim duhom, i ostvarenja s razlogom označena kao „moderna”, pokadšto čak eksperimentalno uobličena. Teks se u skladu s tom podelom nesumnjivo svrstava u klasik, odnosno u odgovarajući deo višedecenijske produkcije kuće Boneli, u...

Nastavi sa čitanjem